Główne cechy:
- Podświetlenie dwóch regulatorów „Boost” przy włączonym podbiciu sygnału (załączony „Boost”)
- 3 regulatory korekcji barwy („Low”- niskie częstotliwości , „Mid”- średnie częstotliwości , „High”- wysokie częstotliwości) z przełącznikiem „Smooth Edge” pomagającym ograniczyć efekt fuzz
- przełącznik 60’s/70’s do wyboru zniekształcenia uzyskanego za pomocą tranzystorów germanowych lub tranzystorów krzemowych
- 3 pętle efektów:
1. Uniwersal Loop – pętla działająca przy załączonym i wyłączonym przełączniku nożnym „On”
2. Boost Loop – pętla działająca przy załączonym przełączniku nożnym „Boost”
3. Side Track – pętla działająca przy wyłącznym przełączniku nożnym „On”
- regulator poziomu zniekształcenia „Fuzz”
- regulator ”Tight” pozwalający na dostrojenie ataku i pomagający okiełznać efekt brzmieniowy Fuzz
- bramka szumów z wewnętrznym regulatorem
- przełącznik „Octave” dodający efekt oktawy w górę przy załączonym przełączniku nożnym „Boost”
- wewnętrzny przełącznik „More Fuzz” przydatny przy konfiguracji z przetwornikami gitary o niskim sygnale wyjściowym lub dla uzyskania bardzo mocnego zniekształcenia Fuzz
- podświetlenie regulatorów diodami podczas pracy na zewnętrznym zasilaczu
- przełącznik True Bypass
- -wyłącznik zasilania przy pracy na bateriach
- praca na zasilaniu 9V lub 18V – przy pracy na 9V brzmienie cięższe, bardziej skompresowane, podczas pracy na 18V brzmienie bardziej otwarte i z mniejszym zniekształceniem
- prąd obciążenia 22mA z jednej lub dwóch baterii 9V, 24mA z zasilacza 9V, 28mA z zasilacza 18V
- gniazdo zasilacza standard 2,1mm x 5,5mm z polaryzacją ujemną wewnątrz
- magnetyczne zamknięcie komory baterii
- urządzenie wykonane w USA
O Amptweaker
Założycielem i głównym konstruktorem w firmie Amptweaker jest James Brown, człowiek legenda wśród projektantów wzmacniaczy gitarowych. Pracę przy ich projektowaniu rozpoczął w 1986 roku w firmie Peavey, gdzie stworzył takie wzmacniacze jak VTM czy 5150. Przez 13 lat blisko współpracował z Eddim Van Halen, skonstruował dla niego model 5150.
Pracując w Peaveyu był współtwórcą takich wzmacniaczy jak Classic 50, Classic 30, DeltaBlues, czy całej serii TransTube. Zaprojektował efekt Dirty Dog i współpracował przy dopracowaniu efektu Delta Stomp.
Pod koniec lat 90-tych stworzył serię wzmacniaczy Triple XXX, która jest uważana za jedną z lepszych od Peaveya. W 2003 roku rozpoczął współpracę z Joe Satrianim, czego efektem był wzmacniacz JSX.
W 2004 roku James rozpoczął pracę w firmie Kustom jako główny inżynier i projektant. Jego projektem były w pełni lampowe wzmacniacze ’36 Coupe i ’72 Coupe, które zdobyły niemałe uznanie wśród muzyków. Stworzył też wzmacniacz Double Cross, gdzie zastosował wiele nowoczesnych rozwiązań.
Po 2 latach pracy w firmie Kustom rozpoczął prace nad projektem swoich własnych efektów i w 2011 roku założył firmę Amptweaker.