Główne cechy:
- Podświetlenie dwóch regulatorów „Boost” przy włączonym podbiciu sygnału (załączony „Boost”)
- 3 regulatory korekcji barwy („Low”- niskie częstotliwości , „Mid”- średnie częstotliwości , „High”- wysokie częstotliwości) z dodatkowymi przełącznikami „PlexEQ” i „Smooth Edge”
- 3 pętle efektów:
1. Uniwersal Loop – pętla działająca przy załączonym i wyłączonym przełączniku nożnym „On”
2. Boost Loop – pętla działająca przy załączonym przełączniku nożnym „Boost”
3. Side Track – pętla działająca przy wyłącznym przełączniku nożnym „On”
- regulatory „Gain”, „Tight”, „Volume”
- przełącznik „High Gain” - włączenie w celu uzyskania mocniejszego przesterowania, wyłączenie do uzyskania czystszego bardziej klarownego brzmienia
- bramka szumów z wewnętrznym regulatorem
- przełącznik „Mid Boost” pozwalający uzyskać bardziej przebijającą się barwę przy załączonym podbiciu Boost
- 2 wewnętrzne przełączniki „Fat Rythm” i „Fat Boost” do uzyskania cieplejszego brzmienia w konfiguracji: „Fat Rythm” załączony efekt bez podbicia sygnału, „Fat Boost” załączony efekt z podbiciem sygnału
- możliwość wykorzystania urządzenia jako preamp lub podłączonego przed czysty kanał wzmacniacza
- podświetlenie regulatorów diodami podczas pracy na zewnętrznym zasilaczu
- wyłącznik zasilania przy pracy na bateriach
- praca na zasilaniu 9V lub 18V – zmiana powodująca różnicę w brzmieniu porównywalną do zmiany wariantu pracy wzmacniacza lampowego z 50W na 100W
- prąd obciążenia 18mA z jednej lub dwóch baterii 9V, 22mA z zasilacza 9V, 24mA z zasilacza 18V
- gniazdo zasilacza standard 2,1mm x 5,5mm z polaryzacją ujemną wewnątrz
- magnetyczne zamknięcie komory baterii
- urządzenie wykonane w USA
O Amptweaker
Założycielem i głównym konstruktorem w firmie Amptweaker jest James Brown, człowiek legenda wśród projektantów wzmacniaczy gitarowych. Pracę przy ich projektowaniu rozpoczął w 1986 roku w firmie Peavey, gdzie stworzył takie wzmacniacze jak VTM czy 5150. Przez 13 lat blisko współpracował z Eddim Van Halen, skonstruował dla niego model 5150.
Pracując w Peaveyu był współtwórcą takich wzmacniaczy jak Classic 50, Classic 30, DeltaBlues, czy całej serii TransTube. Zaprojektował efekt Dirty Dog i współpracował przy dopracowaniu efektu Delta Stomp.
Pod koniec lat 90-tych stworzył serię wzmacniaczy Triple XXX, która jest uważana za jedną z lepszych od Peaveya. W 2003 roku rozpoczął współpracę z Joe Satrianim, czego efektem był wzmacniacz JSX.
W 2004 roku James rozpoczął pracę w firmie Kustom jako główny inżynier i projektant. Jego projektem były w pełni lampowe wzmacniacze ’36 Coupe i ’72 Coupe, które zdobyły niemałe uznanie wśród muzyków. Stworzył też wzmacniacz Double Cross, gdzie zastosował wiele nowoczesnych rozwiązań.
Po 2 latach pracy w firmie Kustom rozpoczął prace nad projektem swoich własnych efektów i w 2011 roku założył firmę Amptweaker.